Βγές... εκτός μόδας σε ρούχα και παπούτσια..!

Και να που έφτασε η νέα σεζόν, να οι νέες τάσεις, βροχή από πληροφορίες για το τι θα πρέπει να φορέσεις. Κι εσύ, ώρες – ώρες αμήχανη, ψάχνεις ασυναίσθητα ένα τρόπο ν’ αντιδράσεις σ’ όλη αυτή την καθοδήγηση που προσπαθεί να σου επιβάλει η πανίσχυρη βιομηχανία της μόδας....

“Κοίτα ποιος τα λέει” θα μου πεις τώρα εσύ!
Ναι λοιπόν, εγώ, που διαρκώς σου μιλάω για τις τάσεις και για τη μόδα, παθαίνω που και που τα “fed out” μου και θέλω να ξεφύγω απ’ όλα αυτά τα “πρέπει” και να ντυθώ όπως θέλω. Ειδικά φέτος που τα οικονομικά των περισσότερων, περνούν μια σκληρή δοκιμασία, διαπίστωσα ότι τελικά υπάρχουν μια σειρά από πολύ σοβαρούς λόγους, για να μην ακολουθήσει τις τάσεις της μόδας. Έτσι λοιπόν, αν δεν μπορείς να φορέσεις κάτι που είναι της μόδας, δεν χάθηκε και ο κόσμος. Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία αν αυτό που φοράς είναι “in”. To πιο σημαντικό είναι να φοράς  αυτό που σ’ αρέσει και σου ταιριάζει πραγματικά.
Έλα λοιπόν να δούμε μαζί κάποιους βασικούς λόγους για τους οποίους μπορείς να μην ακολουθήσεις τις τάσεις της μόδας ...

1. Για να μην γίνεις θέαμα
Ένας από τους κορυφαίους λόγους να μην ακολουθήσει τις τάσεις της μόδας, είναι ότι μπορεί μια τάση της, να είναι εντελώς γελοία. Έχω φάει ατέλειωτες ώρες παρακολουθώντας επιδείξεις και παρατηρώντας καυτές δημιουργίες, που στα κορμιά που είναι εκτεθειμένες, παρουσιάζουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Ο πήχης όμως για μένα σταμάτησε στο 1,68 και όσο κι αν προσέχω τη διατροφή μου, όλο και κάπου… υπάρχουν κάποιες ατέλειες.

2. Για να μην χάσεις την ατομικότητά σου
Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το να βλέπεις πολλές γυναίκες γύρω σου να φορούν το ίδιο ρούχο μ’ αυτό που χαρούμενη αγόρασες μόλις εχθές; Αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα, που όπως έχει συμβεί σε μένα, είμαι σίγουρη ότι θα το έχεις αντιμετωπίσει κι εσύ. Λίγο – πολύ, όλα τα καταστήματα, υιοθετώντας τις τάσεις της μόδας, προσφέρουν παρόμοια προϊόντα. Εάν λοιπόν αποφασίσεις να αποστασιοποιηθείς λίγο από τη μόδα, έχεις περισσότερες πιθανότητες να διαλέξεις ένα φόρεμα, σε ένα ξεχωριστό ύφος.

3. Περιφρούρησε την διαφορετικότητά σου
Όταν αρνείσαι να ακολουθήσεις τη μόδα, μοιραία θα δείχνεις διαφορετική από τις υπόλοιπες γυναίκες γύρω σου. Το στυλ σου δεν είναι απαραίτητο να υπαγορεύεται από τους σχεδιαστές , τα περιοδικά ή από τα καταστήματα. Πιστεύω ότι μερικές φορές, είναι  πολύ πιο ενδιαφέρον να φοράς αυτό που πραγματικά θέλεις, αντί να επηρεάζεται από τους ανθρώπους που απλά θέλουν να κερδίσουν χρήματα από σένα;

4. Μπορεί και να μη σε κολακεύει
Υπάρχουν κάποιες τάσεις της μόδας, που μπορεί και να μην σου ταιριάζουν, αλλά εσύ εκεί…, ακολουθείς με στρατιωτική ευλάβεια. Θα μου πεις τώρα ότι γίνομαι υπερβολική!
Κοίτα λοιπόν τι έκανα κι έπαθα λίγο την πλάκα μου!
Προ ημερών ένα βραδάκι, έκατσα αναπαυτικά στο χουζούρικο καναπέ μου κι άρχισα να ξεφυλλίζω παλιές μου φωτογραφίες. Έχω μια μούρλια με τη μόδα το ομολογώ, όλοι γύρω μου λένε ότι έχω το “χάρισμα” να μεταμορφώνομαι ακολουθώντας τις αλλαγές της κάθε σεζόν.
Αυτό όμως που είδα εγώ σε κάποιες επιλογές μου, με έκαναν να σκάσω στα γέλια και συνειδητοποίησα ότι οι απόκριες μπορεί και να μην είναι μια φορά το χρόνο!

5. …και επειδή το λένε τα περιοδικά;
Το να ξεφυλλίζεις ένα περιοδικό ή να σερφάρεις στον υπολογιστή σου, φυσικά και είναι απολαυστικό!
Αυτή όμως η ενασχόλησή σου  μπορεί χωρίς να το καταλάβεις, να ασκήσει επιρροή στις ιδέες που διαμορφώνεις για το τι θα πρέπει να φοράς. Φυσικά, το υλικό που παρουσιάζουν τα περιοδικά υπαγορεύεται από τους σχεδιαστές μόδας, οι οποίοι με τη σειρά τους απαιτούν σημαντική κάλυψη, με αντάλλαγμα να επιτρέπουν στα περιοδικά να εμφανίζουν  τα ρούχα τους. Απόλαυσε λοιπόν το χάζεμά σου στα μέσα ενημέρωσης, αλλά φιλτράριζε την πληροφορία που σου περνούν.

6. Μέχρι να το χαρείς…, πέρασε η μόδα του
Αυτό που πραγματικά με ενοχλεί στη μόδα, είναι το πόσο γρήγορα αλλάζει. Μου έχει τύχει να αγοράσω ένα πανέμορφο ρούχο, μια τσάντα ή ένα παπούτσι κι όταν το βγάλω από τη ντουλάπα μου την επόμενη σεζόν διαπιστώνω ότι η αγαπημένη μου αγορά, είχε ημερομηνία λήξης! Και τότε θυμώνω με τον εαυτό σου κι όλο λέω δεν θα την …ξαναπάθω.   Οφείλω να σου ομολογήσω, ότι ακόμα δεν έχω βάλει μυαλό!

7. Δεν είναι το στυλ σου
Τα προϊόντα μόδας είναι αξιοζήλευτα, αλλά αν απλά δεν σε εκφράζουν προσπέρασέ τα κι άσε κάποια άλλη να τα αγοράσει. Μερικά προϊόντα για να είναι όμορφα επάνω σου, εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το size σου, την σωματοδομή και την προσωπικότητά σου. Αν κάτι που είναι στη μόδα απλά δεν λειτουργεί επάνω σου, καλύτερα να διαλέξεις κάτι που να σου ταιριάζει περισσότερο. Ποιος νοιάζεται αν είναι "in" ή όχι;

8. Περίμενε λίγο καιρό ...
... κι ό, τι σου αρέσει, θα ξαναγυρίσει στη μόδα! Έτσι λοιπόν, εάν είσαι αθεράπευτα λάτρης των skinny jeans, μην ανησυχείς εάν τα αγαπημένο σου jean θεωρείται εκτός μόδας αυτή τη σεζόν. Αργά ή γρήγορα (και πιθανότατα πολύ νωρίτερα απ’ ότι φαντάζεσαι, στον τόσο γρήγορα μεταβαλλόμενο κόσμο της μόδας), το skinny jean σου και πάλι θα είναι η τελευταία λέξη.

Με λίγα λόγια, αυτό που προσπαθώ να σου πω, είναι ότι η “μόδα” πρέπει να είναι μια διασκέδαση κι εσύ δεν θα πρέπει να γίνεσαι σκλάβα της. Αυτό το παιχνίδι των διαρκών εναλλαγών, χωρίς καμιά αμφιβολία, μας ανανεώνει και μας ανοίγει νέους δρόμους στην εμφάνισή μας. Φυσικά και δεν είμαι αυτή που θα σου προτείνω να την αγνοήσεις, όμως πάνω απ’ όλα θα πρέπει να μπορείς να ξεχωρίζεις τί είναι αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει και να αποφεύγεις να ακολουθείς τις τάσεις που υποδουλώνουν την προσωπικότητα και τις ιδιαιτερότητές σου. fe-mail.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου