Για να μην χάσει την δουλειά της, φοράει μόνο Ugg

Πώς θα σας φαινόταν, αν σας έλεγαν ότι, για να βγάλετε τα προς το ζην, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φοράτε designer παπούτσια; Ακούγεται παράδεισος, ε; ...


Η Gemma Howorth, από το Chelsea του Λονδίνου, είναι το καλύτερο μοντέλο παπουτσιών της Μ. Βρετανίας, αφού τα πόδια της έχουν φωτογραφηθεί με Jimmy Choo και Christian Louboutin, και η ίδια μπορεί, για μία φωτογράφηση, να πάρει μέχρι και 3.000 λίρες. Η Gemma μίλησε στη DailyMail για τις δυσκολίες του επαγγέλματος. Μεγαλύτερό της παράπονο; Ότι, εκτός δουλειάς, μπορεί να φοράει μόνο μπότες Ugg.

«Οι φίλοι μου μού λένε ότι έχω την καλύτερη δουλειά του κόσμου. Αλλά είναι αρκετά καταθλιπτικό το γεγονός ότι δεν μπορώ να φορέσω αυτά τα παπούτσια σε προσωπικές στιγμές και εξόδους. Έχει τύχει να μου χαρίσουν, μετά από μία φωτογράφηση, τα παπούτσια τα οποία φόρεσα, αλλά συνήθως καταλήγω να τα χαρίζω σε κάποια φίλη μου. Ένας κάλλος θα μπορούσε να σημαίνει το τέλος της καριέρας μου», είπε.

Τι κάνει, όμως, για να προφυλάξει τα πόδια της από τυχόν ατυχήματα; «Δεν μπορώ να φορέσω όλα αυτά τα υπέροχα παπούτσια. Κρατάω μερικά ζευγάρια που μου αρέσουν, στη γκαρνταρόμπα μου, αλλά κυρίως τα θαυμάζω από μακριά. Δεν είναι μόνο ο κίνδυνος του σκληρού δέρματος ή των κάλλων, αν συμβεί κάτι και πέσω, και αποκτήσω έστω και μία μικρή μελανιά, θα μείνω εκτός δουλειάς τουλάχιστον για μία εβδομάδα. Οι μεγάλες, ογκώδεις μπότες μου μπορεί να μην είναι ό,τι πιο κομψό, αλλά κρατάνε τα πόδια μου στην καλύτερη, δυνατή, κατάσταση». queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου